Ready, set


Poetry by Bianca Stewart / Selfportrait by Alexa Chung

På søndag drar jeg til Milano og blir der en måneds tid. Jeg gleder meg skikkelig, samtidig som jeg har lyst å bare droppe alt og dra tilbake til London(tror det har mest med å gjøre at jeg kun har vært i London på jobb før, men jeg er selvfølgelig overbevist om at det blir minst like gøy i Milano. Jeg får i tillegg besøk både av kjæresten min, bestevenninna mi + typen hennes, og kanskje noen flere venner, så jeg er jo så og si sikret at omtrent halvparten av oppholdet mitt blir meget trivelig). Drømmer meg mye bort på å surfe på leiligheter med korttidsutleie i Shoreditch og i sentrum av Milano, gleder meg til den dagen jeg tjener nok til å kunne leie meg ei sjarmerende og romslig leilighet helt for meg selv når jeg skal til utlandet på jobb. Også har jeg og kjæresten veldig lyst å leie ei luxusbule i Berlin en eller annen helg.

tumblr, "It"